Helgen

I fredags blev även en sävng förbi stan efter skolan. Hade endast två lektioner då och det var dels curling med lagspel/slagspel och sedan biologilabb. Kvällen bestod mest av att sova, men även film. Såg Alice i underlandet för andra gången. Det känndes bra med en riktigt lugn kväll faktiskt! Rätt välbehvligt. På lördagen följde jag Edde och några av hans klasskompisar till Matthias där de skulle göra mat åt Ghanabarnen. Sedan for vi hem till Edde ett tag och därefter blev det hockey. Var faktiskt en rolig match att se. Därefter for vi och åt hos hans syster och såg film. Vid halv 1 började Edde och hans bror spela NHL men då passade jag på att sova så de fick spela själv. De slutade väl typ halv 4.. Idag har jag pluggat och gjort ingenting speciellt. Nödvändigt det med antar jag. Nu ska jag hjälpa min lillebror att ladda in lite musik på mobilen. Wish me good luck! Puss♥


Elin & Jag från curlingen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss <3

2010-10-10 @ 22:21:19
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Eddiboooi

tror det är nån som gillar att ha mina kläder :]

2010-10-11 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0