Friday I´m in love

Idag var det skola som gällde. Gick bra! Efter skolan stannade jag Elin och Kajsa lvar en liten stund och gjorde klart ett ljudklipp som vi ska ha till svenskan. Blev nog bra. Sedan hämtade mamma mig och vi for och fikade på stigs konditori. Hör och häpnad men jag håll mitt vad med Edvard och åt smörgåstårta istället! Sedan dess har jag inte gjort mycket och nu gör jag mig klar. Ikväll ska jag vara med Malin ♥ Vet inte vad vi ska göra, men något skoj kommer vi nog på! Får se om älsklingen kommer och sover här sen ikväll/natt. Lär ju märka. Ha en bra fredag! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2010-10-01 @ 21:31:48
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0