Do you remember

Vanlig och lång skoldag. Började klockan tio och det var sköönt! Mer sovmorgon tack! Efter skolan stannade jag med Elin och pluggade en stund och tog kvart över 4 bussen hem. Sedan åkte jag och mamma iväg och handlade lite saker och jag gjorde en go efterrätt till lördag. Ingick i mitt och Eddes vad att jag måste bjuda honom på middag om jag failade och det råkade jag visst göra, men jag håller det så på lördag ska du få dig en smaskig middag älskling. Nu ska jag gå och fixa med lite saker och sånt. Taggar fredag, helg och lov från och med imorgon! Kan inte säga annat än att det ska bli underbart!! Ännu underbarare blev det när vi fick veta att vi är lediga tisdagen och onsdagen efter lovet också. Me like! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0