Come to your sense

Det blev en mysig fika på Ainas med Emma, Linnea, Evelina, Saga, Johanna & Malin. Vi var helt säkra på att de stängde klockan 22, men vi fick i alla fall i oss lite fika. Blev en väldans mycket skratt och tårar men det är så det ska vara! Blev även en sävng förbi max när de stängde och vi inte visste riktigt vars vi skulle vara. Att tilläggas kan ju vara att saga och evelina kom 45 min sent  p.g.a. att de sparkcyklade dit.. Illa! Annars har jag inte gjort så mycket idag mer än att plugga pyttelite kemi, men tror inte jag blev speciellt mycket smartare. Får ta tag i det sen någon gång. Nu ska jag packa lite inför curlingen imorgon, ska nämligen ta mig en cykeltur dit och möta upp Elin vid kavrt över 8. Blir bra! Två lektioner imorgon och sedan helg. GILLAS


Superduper gammal bild på mig och Fanny. Ganska roligt att rota i gamla arkiv :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorrnkväll i din bubbel?:-D:-D

2010-10-07 @ 23:39:14
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHH HAHAHA

2010-10-08 @ 15:55:12
URL: http://fannymarklund.blogg.se/
Postat av: ledsen människa

glömde

var inte jag med och fikade?:(

2010-10-08 @ 15:56:55
Postat av: Frida

förlåt fanny :$ klart du var med ♥

2010-10-10 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0