Bla bla bla

Godmorgon gott folk! Sovit gott?:) Det har i alla fall jag gjort, men lite för få timmar kanske. Jag ska snart bege mig mot skolan. Har bara två lektioner idag, Samhälls & Biologi. En lång lunch har jag också och sedan ska resten klassen till campus. Vet inte vad vi skulle göra där dock. Får se om jag följer med, för jag vet inte om jag hinner det. Satt förresten och såg på Svenska Hollywoodfruar och insåg att de inte är så smarta.. I alla  fall inte Maria Montesami.. Hon skulle berätta om hur nöjd hon var med ett radioprogram som hon medverkat och sa " På en skala 1-10 så måste jag nog säga 10 %, när hon menade en tia. HAHAHA, vilket blir typ en etta (a), aja lite rolig är den kvinnan allt! Nej nu ska jag springa till bussen. PUSS

Kommentarer
Postat av: eddiboooi

vad vet du, hon kanske menade 1, men ville lura alla att hon var nöjd när hon i själva verket var jättemissnöjd och bara ville hålla skenet uppe?!?!?!?!?!

2010-10-26 @ 16:54:04
Postat av: Frida

hahaha kändes inte så troligt i det där sammanhanget, men du får tro det!!!!!!!!

2010-10-26 @ 21:02:12
Postat av: Frida

hahaha kändes inte så troligt i det där sammanhanget, men du får tro det!!!!!!!!

2010-10-26 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0