Torsdag

Har varit halvsjuk hela dagen och kännt mig allmänt trött, men nu känns det i alla fall bättre. Idag har jag varit ute och övningskört i snöovädret. Fråga mig inte varför jag väljer den absolut sämsta dagen att övningsköra på.. Man såg verkligen ingenting och plötsligt ligger det en cykel mitt på vägen som man tvärt måste välja för och bilar som kört fast. Det positiva är väl att om man kan köra i detta väder, borde det väl även gå en solig vinterdag också;) Mamma håller på lite smått med att julpynta nu så jag kanske hjälper henne lite. Sedan ska jag hoppa in i duschen och somna till ph. Imorgon är det fredag, underbart! Jag vill gymma, så jag hoppas det är bättre imorgon. Förrsten så har jag grym träningsvärk... Orkar inte ens skratta eller lyfta armarna.. Illa :$


Bjuder på en bild på min kära skåpgranne Johanna med "instoppad" arm.
Krya på axeln!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha men sötis! Tack du :]

2010-11-27 @ 13:40:41
URL: http://jlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0