Sovdax

Efter skolan blev det lite fysikplugg med Elin innan jag for hem och åt middag och sånt. Sedan satte jag mig med fysikplugg igen och pluggade lite och resten av kvällen har jag spenderat framför tvn. Hoppas på att fysikprovet går bra imorgon, är lite orolig... Efter skolan hände ju en liten rolig sak, eller så inte så rolig.. Jag var så trött så när jag skulle ta bussen så hoppade jag på en buss som kom och när den kört iväg insåg jag att jag var påväg åt helt fel håll så då frågade jag en dam i bussen om vilken buss det här egentligen var och hon svarade att den går till sjungandedalen. Jo, man man tackar.. Fick hoppa av den och gå in till stan och hoppa på rätt buss. Lyckat :( Aja, jag överlevde det också. Imorgon är det i alla fall  kursprov i fysik som gäller och efter det blir det ingen kemi. Hoppas på ingen Fysik för då slutar jag nog senast tolv och det skulle inte sitta helt fel. Imorgon kommer jag nog försöka träna, kanske en löparrunda och sedan göra lite läxor. Därefter vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske hinner övningsköra också om jag har tur. Har ju körlektion igen på Onsdag. Nej nu är det sovdax. Godnatt med er! ♥

Jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0