Luleå

Tog ledigt från labbarna och tillsammans med Saga, Evelina, Kajsa, Johanna och Emelie åkte vi till Luleå för att se på idol. Blev lite stressigt då vi först inte hittade lägenheten och sedan skulle hinna göra oss klara och hinna äta, men det grejade vi i alla fall tillslut. Vi åkte taxi dit och går inte att klaga på vår chaufför som körde om hela kön med bilar på andra sidan vägen med motriktad trafik och tur var väl det för annars hade vi nog inte fått speciellt bra platser. Var i alla fall roligt att se på idol. Efter idol kom en taxi och hämtade oss och sedan for vi till lägenheten där vi stannade resten av kvällen och kollade på olika program. Somnade nog bland de första. Skönt! Idag städade vi ur lägenheten och sedan tog vi tolv-bussen hem. Fick även stå och frysa en evighet innan det! Direkt jag kom hem hoppade jag in i en riktigt varm dusch. Nu ska jag göra mig lite klar puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0