Liten update

Hade skola igår och sedan gick jag på hyposens. Efter det trodde jag att jag hade körlektion, men det var tydligen nästa vecka så då gick jag tillbaka till skolan och segade tills att "kemikvällen" började med Nv2:orna. Jag frös så jag höll på dö.... Blev i alla fall en tipsrunda och slänga natrium i älven. Och nu slipper vi både kemi och fysiklabbarna imorgon. Gillas! Igår blev det en ritkig myskväll med älsklingen då vi friade ett år. Vi lagade lite mat och kladdis och sedan så drack vi glögg och såg film. Jag klagar inte! Var så himla trött men det var riktigt mysigt! Sedan sov jag där också. Imorgon ska vi troligtvis se något på bio. Orkade inte göra det mitt under veckan. Sedan sticker troligtvis familjen ner till arvidsjaur. Osäkert ännu så vet inte hur helgen blir riktigt ännu. Japp men då vet ni! PUSS



Hehe gillar att vi dricker mjölk när det ska vara extra mysigt, men goooaste drickan :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0