Wish you were here

Har blivit jätte förkyld så nu sitter jag och äter halstabletter i mängder och ska bege mig tidigt mot sängen. Har suttit vid datorn en stund nu och så tänkte jag sätta mig framför tvn en liten stund också innan det blir läggdax. Har inte orkat göra någonting idag utan har mest bara gått runt och varken sagt så mycket eller gjort så mycket, men man behöver såna dagar med.  Jag längtar till helgen! Har i alla fall spikat att vara med Malin en kväll och Eddieboy den andra så det känns som great. Imorgon går vi bara till tjugo i tolv. Hur härligt?! Från och med nu älskar jag Tisdagar! ♥♥♥♥ Hoppas att min förkylning är bättre då och att jag inte känner mig lika hängig för det är inte nå kul alls :( Hade tänkt träna massor i veckan men får ta det nästa vecka. Vi hörs sen för nu ropar tvn på mig! Slänger upp en dagens outfit också.. Kyss

Tröjan är i alla fall från Gina Tricot :)



Kommentarer
Postat av: Eddiboooi

vad vacker du är sötnos, älskar dig <3

2010-03-22 @ 23:08:26
Postat av: Frida

Du är vacker älskling! Jag älskar dig med <3

2010-03-23 @ 11:10:18
URL: http://tiktok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0