Varit i hemavan

Nu ska jag packa med lite gymkläder, sedan sätta mig på bussen mot stan med Johanna och Malin för att gå på stan och sedan gymma. Feels great! I fredags åkte jag och Älskling till hans pappa och sedan mpå lördagen åkte vi till Hemavan med hans familj. Det var inte så fint väder eller ja först regnade det och sen blev det typ snöstorm men det var riktigt trevligt ändå! :) Hade i alla fall riktigt roligt. Sen i måndags åkte vi tillbaka till hans pappa och åkte skoter och sånt där. Att köra fast lyckades vi också göra en hel del men skotern, men det är sånt som händer ju. Får väl lägga in en massa bilder sen men nu ska jag skynda mig att göra mig klar. Pussar på er! ♥

Den bjuder jag på. Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jätte fin bild fridis!=)

2010-03-11 @ 11:59:05
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: wiiiiiing

snyggg

2010-03-12 @ 16:32:15
URL: http://wingzhou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0