Somna brevid dig

Godmorgon sunshines! Solen lyser utanför fönstret och jag är glad även fastän vi har världens hemskaste powerpoint redovisning idag och att det kommer att bli sjukt pinsamt. Min röst låter ju jättekonstig.. Vill ju inte spela upp den men man får väl blunda och längta tills att det är över ;) Jag borde gå och göra mig klar nu så att jag hinner. Finns många "borden" men hur många av dem gör man egentligen? Nja... inte så många ;) Eh men kanske lika bra att jag gör mig klar nu så att jag inte kommer till skolan som världens troll. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: allet

haha jo det hade vi, det är faktist moa som har tagit alla bilder men (A)

2010-03-16 @ 16:34:38
URL: http://allet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0