All you need

Så har den här dagen gått. Idag har jag gjort ingenting alls mer än att vara hemma och vara sjuk. Känner mig rätt bra nu och tänker gå till skolan imorgon, men min röst är inte den bästa (a). Känns som om jag kråkar hela tiden.. den dumma förkylningen :(:( Hoppas det blir bättre till imorgon. Hur som helst har jag kommit fram till att det är tråkigt att vara sjuk. Ingenting att rekommendera! Idag har jag mest suttit vid datorn och tvn. Har hunnit med att se filmen 2012. Den var riktigt bra faktiskt. Sen så har jag sett House för en liten stund sedan och nu märkte jag just att nästa avsnitt börjat. Bäst att dra sig till tvn igen då. Ha det bra!

Jag bjuder på två bilder! :)

Dessutom kan jag tillägga att jag saknar min älskling och Malinerpraliner! :(


Kommentarer
Postat av: E

"känns som om jag kråkar hela tiden"

då vet du hur jag var det varenda dag!!

2010-03-23 @ 22:29:51
URL: http://ewelinakarlsson.blogg.se/
Postat av: malin

tack fridis<3

saknar dig med:(:(

2010-03-24 @ 18:29:34
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0