Volleyboll med klassen


Har precis varit och spelat volleyboll men några ur klassen och så. Det var roligt! Min rygg värker och har ont i fötterna men det var värt det! Får vänta på ewes bilder som knäpptes med hennes kamera. När jag får några såna bilder så slänger jag väl upp någon här I guess :$ Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, duscha och sova. Kan behövas. Alla andra i klassen verkar ha varit lite smarta och städat ur sina skåp redan men jag får se till att pallra mig till skolan imorgon istället när de andra tar sovmorgon. Attans! Får skylla mig själv litegrann. Får nog sällskap av Elin i städningen också så jag kanske slipper bli ensamen där i städandet :$ Kyss

Kommentarer
Postat av: Lucas parpis

Yeee det var jätte roligt :) fast det var lite väl kalt :p

2010-06-07 @ 23:02:15
Postat av: E

bilderna är ute nuuuu:D

2010-06-07 @ 23:08:21
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0