update fran Key West

hej pa er! Ar i Key West nu och allt ar toppen! Rena paradiset har med alldeles turkost vatten och fina strander. Varmt ar det ocksa. Har varit pa massa stallen. Forra stallet var Miami och idag aker vi vidare mot traskmarkerna och everglades. Kommer beratta mer om alla stallen sen nar jag kommer hem med bilder och sant. Nu maste jag snabba min in pa hotellrummet och packa ihop mina saker, sedan ska jag forsoka dra med de andra till stranden. Forvanta er ingen brun frida for vi gor sa mycket annat att vi har inte haft en hel soldag hittills hehe... Som langst en timme typ, men jag ska foroska  sola i St petersburg om vi hinner med det. Aja ser val! Saknar er dar hemma ju! :(:( Ta hand om er! Kram ♥♥


ungefar sa har ser det ut. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG FRIDA! :(((((( <3

2010-06-26 @ 20:02:07
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Lucas parpis

låter som du har det trevligt! :D btw du kunde inte valt en bättre bild i mina ögon :p

2010-06-30 @ 07:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0