sjukt

Kom att tänka på hur pass nära det faktiskt är tills jag far iväg till USA. Känns konstigt. I söndags började jag att packa litegranna och det kändes sjukt konstigt. Känns verkligen inte som om jag åker snart och inte heller som om vi har sommarlov om två dagar. Kan bara inte förstå hur allt går ihop. Kan inte heller fatta hur jag ska klara mig utan alla här hemma :( Det är ju ändå 3 veckor jag är borta.. Ska ta massor av kort. Om jag kommer att kunna updatera så ska jag göra det och sedan lägger jag upp bilder när jag kommer hem till Sverige igen. Tänk, på fredag befinner jag mig i NY. Hur sjukt?!

Här nedan är några stopp under resan. Får väl berätta mer sen om vars vi ska :)


Niagarafallen, orlando (disneyworld), Everglades, Key West, Miami & New York :)


Kommentarer
Postat av: malin

helt fucking jävla sjukt hur mycket jag kommer sakna dig bästaste vän! 3 veckor... kommer aldrig gå... men när du kommer hem har vi nästan hela sommaren framför oss och då ska vi göra det till den bästa ever! visst?:D

och måste också säga att jag är himla avis ska du veta:$

2010-06-07 @ 22:23:20
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0