Life´s a game but it´s not fair I break the rules so I don´t care

Hejhopps! Sitter här och försöker lära mig om kolföreningar och organisk kemi just nu. Annars så hade jag tidig dag idag och slutade redan vid tjugo i tolv. Ska ut och springa sen idag och så ska jag fixa med lite annat. Det blir även en sväng förbi affären för att köpa lite fika tills imorgon då vi ska på utflykt till rismysliden(?). Hoppas på fint väder då. Vill inte ha regn och slask om vi ska tillbringa hela dagen ute i skogen. Nej nu ska jag gå och göra något vettigt. Ha det bra!


 


Kommentarer
Postat av: Allet

rismysliden? av alla ställen på hela jorden? :P

2010-06-02 @ 16:03:11
URL: http://allet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0