Inlagg fran NY

Hej pa er! Blir ett snabbt inlagg for min del nu. Ar i New york och har det bra. har bland annat kollat pa empire state building, ground cero & Frihetsgudinnan. Sedan sa har jag aven hunnit med en hel del shopping och atit god mat. Mycket ar fett och socker men man hittar aven goda saker. sott ar gott, tro inget annat, men ibland luyckas det bli lite for mycket har med alla neonrosa kakor hehe ;) Idag ska jag forsoka hitta at forever21 och lite annat. Om nan dag aker vi till everglades och sedan vidare till florida. Kommer att uppdatera lite da och da sa fort jag har mojlighet och sa. nu maste jag skynda mig om jag ska hinna ut nagonting idag for jag har en hel del att hinna med. Maste bara snabbt tillagga att det var jakligt varmt har igar, saker over 25 grader. Nej just ja, nu ska jag springa upp pa hotellrummet och gora mig klar sedan blir det ut i stoooorstaaan. Ha det sa bra alla dar hemma! Saknar er! ♥



♥- pa er!


Kommentarer
Postat av: wing

hoppas du har det kul fridurt!!;-D

2010-06-13 @ 19:52:00
URL: http://momolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0