Update fran varmen

Ar i St. Peterburg nu och det ar riktigt harligt. Har fatt mig lite sol, men inte sa mycket. Resten av dagarna ska det tydligen regna sa det later inte sa bra. Hoppas att det klarnar upp och att jag far nagon soltimme anda. Stranden ar riktigt fin och ett fint hotell med bade bubbelpool som ar varm och en vanlig. Man maste slapa fotterna nar man gar i havet for att det star varningsskyltar om stingrockor men det ar ju lite haftigt hihi. Hajarna ar det ocksa bara att akta sig for och alla bitande myror.. Nej men det ar riktigt harligt har nere. Langtar dock efter alla dar hemma jatte mycket, men vi far hitta pa massor nar jag kommer hem! Hoppas att ni har det bra! Far beratta mer om resan sen, men vi har gjort sa mycket att jag har svart att ta in allt. Och hor och hapnad, jag sitter och fryser i 30+... ar van vid 40+ vid det har laget. Vattnet ar seriost 30+.. Hur ska det ga att komma hem till kylan?? :$ Kommer hem pa sondag kvall nagon gang och pa mandag borjar jag att jobba. kommer nog att bli bra. Ha det bast! Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0