Torsdag!

Var först på jobbet och det var nog värsta dagen hittills. Det var inte det att det var tråkigt, men det var så sjukt varmt att stå i solen hela dagen. Kändes som om jag skulle tippa.. Hade nog druckit alldeles för lite och det tror jag gällde mina två arbetskompanjoner också ;) Kvällen spenderades sedan hos Edde. Vi hade tänkt fara ut och springa men det strök vi. Blev istället att äta B & J vid älven och se på film. Var rätt mysigt det med! Vaknade lite sent i morse men vad gör det om hundra årr (a)?  Sedan for jag snabbt förbi Edde och hämtade lite saker och så och därefter for jag till mormor och morfar och åt våfflor. Ikväll blir det nog förhoppningsvis Malin. Det var allt för mig :$ Kyss


Världs bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0