tisdag

Ännu en jobbardag avklarad. Känns underbart att vara inne på sista jobbarveckan nu. Vi har verkligen fått fint väder för det mesta under jobbartiden vilket känns toppen även fast vi svettas ihjäl i våra varma jobbarkläder och inte har tid att ligga och sola men jag trivs ändå rätt bra! Idag la jag och Linnea ut bark i rabatterna och klippte lite gräs. Kändes som en skön dag och som gick fort! Efter jobbet for jag hem en stund och sedan bar det av till mormor och morfar där jag åt middag. Nu ska jag snabbt göra mig klar och sedan ska jag vara med Johanna och Malin!♥ Äntligen säger jag bara! Jag har ju saknat mina brudar :$ Jag vet inte ännu vad vi hittar på, kanske våldgästar någon ;) Nej men vi ser väl. Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0