Swing life away



Igår cyklade jag och Joh ner och såg på när Jonas band spelade och sedan blev det en kort sväng på stan. Hittade som ingenting utom en hårspray och så bytte jag en tröja till en mindre storlek men annars ingenting. Just ja, jag och Johanna köpte en mumsig langos till lunch och fick alldeles jätte ont i magen för vi blev så mätta, men så går det. Sedan for vi hem och då gjorde jag mig lite klar och därefter blev det pizza till middag. Därefter cyklade jag Nina, Malin och Johanna till en förfest på älvsbacka och sedan for vi ner till trästocks. Det blev väldigt kallt mot kvällen så det förstörde lite men annanrs var det riktigt roligt! Idag ska familjen ner till Arvidsjaur i alla fall och hälsa på farmor och farfar. Vet inte hur länge vi blir borta men kommer troligtvis hem på tisdag eller onsdag. Ska nog till älsklingen någon dag till veckan men vet inte om det blir under veckan eller om det blir helgen där, men det lär ni ju märka. Finns i alla fall på mobilen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0