Städning på schemat

Håller på att städar nu vilket jag gjort de senaste timmarna. Den här gången var det inte speciellt frivilligt, men jag inser att det var rätt välbehövligt. Är inte klar på långa vägar. Det är alltså städning, tvättning och resning av garderoben på schemat. Ska även byta sängkläder bara jag hinner med det ikväll. Fattar inte att jag gör det här, men jag kan känna mig duktig i vart fall!  Tur man kan ha musik som gör det betydligt roligare för annars hade jag seriöst dött.. Nu ska jag fortsätta med rensning av garderoben. Har hittat hur mycket kläder som helst som jag aldrig använder som kommer åka på tippen. Aja blir nog bra, vill ju rymma lite nya kläder också för just nu rymms det verkligen inget mer. Nu ska jag fortsätta. Peace out!!

Kommentarer
Postat av: MALLAN

om du har någe kläder som du inte vill ha kvar kan du skänka dom till mig:$

2010-07-28 @ 22:16:40
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0