Slut på sommarjobbet

Äntligen har jag avklarat sista dagen på sommarjobbet! Jobbade på parken på lassa. Känns bra med lite extra kosing i kassan hihi. Har varit både roligt och jobbigt men skönt att bara ha sommarlov nu! Vi fick 100 kronor var till en lunch idag eftersom det var sista dagen så jag och Linnea hub gick till Tatung och åt buffé där och det var riktigt gott!! Kom ut från duschen för ett tag sedan så nu ska jag sätta igång att göra mig klar då jag ska träffa Johanna på ett tag och fara och se ett band på trästocks. Sedan möter vi upp Fanny, Nina, Emma, Linda, Linnea, Malin(?). Hoppas jag inte glömde någon! Men i alla fall och så går vi och äter. Därefter sticker vi iväg till Trästocksfestivalen! Kommer bli kanon! :)

Just ja, igår såg vi Melissa och sedan bowlade vi. Tro det eller ej men jag vann och blev superglad för jag kommer typ alltid sist (A). HAHA aja, onödig mening :$ Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0