Run this town

Hallå i stugan! dagen började med att det var alldels för kallt så då gick jag och Linnea och tog på oss varma jackor och sedan blev det jätte varmt så då ville man bara klä mav sig..HAHA man är då aldrig nöjd :$ Idag har vi krattat kottar och barr och ställt till alla cyklar och cykelställ i princip. Känns jätte skönt att äntligen vara hemma i alla fall! Bata Torsdag & Fredag kvar nu, sedan har jag sommarlov på heltid i en månad. Måste erkänna att det kommer kännas underbart med lite pengar i kassan och en månads sommarlov kvar! ♥ I helgen är det Trästocksfestivalen och det tror jag kommer bli toppen! Åker ju till farmor och farfar efter helgen över formodligen en dag till nästa. I övrigt är planerna oklara av vad som händer resten av sommaren. Kan bli att resa någonstans och sedan så ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, göra ingenting och bara vila upp mig innan skolan börjar om och vara med alla vänner. Ikväll blir det en mamma - dotter kväll i alla fall. Vi ska nog hyra film och bara ta det lugnt. Kommer nog bli great tror jag! Funderar på om jag ska klippa gräset men eh, det fixar jag en annan dag.  Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0