Nu bär det av till älsklingen

Har precis insett att jag jag borde ha en ny header hehe men jag får ta och göra en ny sen någon regnig dag. Blev i alla fall väldigt glad när solen var framme idag så efter att jag städat så gick jag ut och gick och hamnade på maxi. Snabbt in, snabbt ut och sedan blev jag hämtad av mammsen och pappsen. Nu ska jag slänga ihop det sista och sedan bär det av till skog och älskling. Var länge länge sen jag träffade honom så det ska bli roligt. det värsta är att jag ska övningsköra dit så att om ni är i trafiken, bäst att se upp;) Haha ne så hemskt ska jag inte köra. Det går nog bra!  Ikväll är jag väldigt trött så det blir nog film hoppas jag på och sedan imorgon jobbar edde så då tänkte jag sova ut en stund och sedan följer jag troligtvis hans pappa till gruvan en stund. Spännande :$ Resten av helgen blir att se vad som händer. Vi har funderat på om vi ska förbi beachen (tror jag det hette?) i Norsjö, men vi ser väl vad som blir av. Ha det bäst! Alla ni som ska till Pdol får se till att ha superroligt! Finns på mobilen under helgen. Puss

Gumman vi hittar på något när jag kommer hem va? ♥

Miss YOU!


Kommentarer
Postat av: malin

jaaa det måste vi!<3 saknar dig!!!

2010-07-29 @ 18:38:58
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0