Måndag

Idag har jag varit dunder förkyld och trött men dagen har ändå rullat på. När jag kom hem somnade jag en stund, sedan åt jag middag och slutligen bakade jag bullar. De blev stora med mycket fyllning. MUMS! Men jag åt lite för mycket deg så har lite ont i magen nu men det går nog snart om :$ Ska nog hoppa in i duschen och sedan fixa iordning lite och därefter möjligtvis lite tv och en tidig kväll. Måste ju se till att bli frisk nu eftersom att det är trästocks i helgen och det vill man ju absolut inte missa! Imorgon blir det i alla fall jobb jobb jobb och sedan ska jag väl hem en sväng. Därefter är mina planer att vara med Malin. Vi hittar nog på något skoj som vanligt! Hoppas på fint väder så vi kan vara ute annars får vi väl stänga in oss och se film eller liknande. Nu ska jag lämna bloggen och datorn och göra något vettigt. Ha det bra!


Mina goa bullar :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0