Jobbet next

Hej hopp! Känner mig lite småtrött.. Men nu ska jag snabbt göra mig klar och sedan sticker jag iväg till jobbet. Känner mig lite trött men det ska nog gå bra i alla fall. Får väl fara hem från jobbet idag och lägga mig och sova ett tag. Det skulle inte vara helt fel faktiskt. Slutar ju där vid 2 så det blir ju inte att sluta så sent vilket känns riktigt skönt. Det kommer nog bli en toppendag idag för vädret verkar kanon så jag blir lite avis på alla som kommer att ligga på stranden idag, men ni får sola och bada lite åt mig! Som tur är får jag i alla fall vara ute :$ Ha en toppen dag! Bjuder på några bilder på favoriterna när vi var och badade igår i boviken.

Malin & Johanna, säg till om ni inte vill ha kvar någon bild så tar jag bort den! :)

LOVE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0