Jobb jobb jobb

Bion var riktigt bra igår. Glad att jag såg den. Jag gick och la mig tidigt igår vilket var skönt, men somnade desto senare i vilket fall.. Ska nog lägga mig en stund och sova när jag kommer hem så att jag ska orka vara uppe lite längre på kvällarna :$ Ikvall tror jag att det blir att hitta på något med en massa men vi får se vart det bär. Funderingar på bl.a.  volleyboll. Det är i alla fall fint väder idag så att jag hoppas att det är riktigt varmt och skönt nu också. Nej nu måste jag springa och slänga på mig några kläder innan jag ska fara iväg mot jobbet. Börjar kännas rätt motigt att dels kliva upp på morgonen och dels att jobba när det är som finast väder men man får hlet enkelt strunta i det och göra det bästa. Ha en toppen dag och ge er ut mpå stranden;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0