HELG!

Vaknade alldeles för sent i morse igen.. Blev att kasta på sig kläderna och hoppa på moppen och sticka iväg till jobbet. Jag tror jag hann i alla fall :$ Till lunch blev vi bjudna av några vaktmästare på grillade hamburgare och till efterrätt jordgubbar med grädde. Det var smaskens! :$ Sen slutade jag så jag slutade ungefär 12 idag eftersom vi hade jobbat in luncherna tidigare i veckan! Nu är det helg vilket känns UNDERBART! Har precis tagit en dusch så jag kanske ska snabba mig att göra mig klar tills edde kommer hit. Blir nog att vi far och ser lite på beach fotbollen i boviken. Tror jag blir skoj! Sedam blir det middag här. Tror det blir gött! Nej nu ska jag ta och skynda mig lite. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0