godis

Kom hem för ett litet tag sedan. Börjar bli lite jobbigt att stiga upp klockan halv 6 - 6 varje dag. Det ar tur jag inte jobbar så länge på dagarn i alla fall. Idag klippte vi lite gräs, krattade lite, solade en kortis och så hade jag, hÜb och Rickard lite vattenkrig nar vi städade ett blommrum hehe. Vi fick gå och slänga på oss nya kläder och skor efter det för hela vi var som tre små blöta katter... Men skoj var det! Jag ska ta och hoppa in i duschen nu lite snabbt i alla fall. Ska försöka ladda in lite bilder från Usa sen, men det får bli till helgen för just nu orkar jag rent utav inte. Kyss

Ska nog lägga upp lite mer bilder från skolavslutningen, men här kommer i alla fall en bild på mig och Elin. :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ Vi måste ses ihelgen!

2010-07-07 @ 16:20:41
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0