Fisherman´s friend

Söndag till Tisdag har spenderats hos farmor och farfar. Det har blivit massor med gott fika, se på tv och fiska och massor mer. Jag fick dock bara en lite abborre men det är väl bättre än ingenting I guess. Det var i alla fall mysigt att sitta i båten och tro det eller ej men vi slapp myggen som tur var så jag var riktigt nöjd. Vi var ute rätt länge hehe, tror jag nog malin också tyckte;)? Kom hem någon gång vid 8 och då for jag och Johanna ut och gick vid älven och på södra sidan av stan. Det var hur mysigt som helst och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Imorgon är det stranden som gäller med förhoppningsvis 28 grader och sol. Får väl se om vi har så tur. Det blir nog i alla fall jag, Saga och Johanna som drar dit, men jag vet inte om några fler hakar på än. Ska gå och se efter om vi inte har någon kortlek eller något annat roligt att ha med. Vilken strand vi ska till har vi dock inte bestämt men vi ska ut tidigt i alla fall. Jag har planer på att fara ut och springa innan stranden men vi får väl se vars det slutar. Har ställt klockan på 8.30 så nu jäklar är Frida igång;) Wish me good luck för det kan behövas! PUSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0