Wake up in the morning

Inte så lång skoldag men ändå lite små jobbig. Ingen god skol lunch. Jätte jätte kallt på skolan. De måste ha sänkt temperaturen en väldans massa grader :( Sedan for jag till mormor och morfar och åt middag och därefter for jag förbi och köpte lite maltesers och sedan for jag till eddie älskling.  Tänka sig vilken snäll flickvän jag var idag :$. Vi såg på törnrosa och en massa andra tvprogram. Det blev i alla fall att slöa vid tvn. Jätte härligt! Båda två var nog rätt trötta skulle jag tippa. Bra sammanfattning av dagen. Min blogg måste verkligen vara jätte tråkig eftersom jag skriver inte om något intressant över huvudtaget.. Får  väl bli bättringar i framtiden. Vi hörs senare! Sov sött

Bjuder på två bilder.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ta bort för tusende gången?!?!?!:D

2010-02-02 @ 17:38:12
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0