Update

Nyårsafton spenderades först hos Karin där det blev middag med Karin, Sara, Sofia och Malin. Därefter kom Albin och Tobias dit också. Stannade där ett tag och därefter kom edvard och hämtade upp mig och så for vi till Lina där vi var med hon, johanna och Pontus. Vi såg på hockey och sånt. Efter tolvslaget bestämde vi oss för att fara in till stan så då gick vi dit. Långt och kallt men spela roll. Där träffade vi en massa folk och sedan for jag och eddipojken hem och sov hos mig. Dagen efter sov vi väldigt länge och sedan åt vi frukost vid 4?! Vi gick ut och gick, var hos eddie en stund och sedan gick vi hit och åt midda och sov. Idag har jag inte gjort nå mycket. En liten tur på stan och en sväng förbi mormor och morfar blev det. Ikväll blir det att vara med vänner:) Men först snabbstäda upp lite på rummet och bädda sängen. See you later! ♥

Har laddat in bilderna från nyårs nu. Ni som var med, skicka ett sms så får ni bilderna ;)
Och så kommer det en liten bildbomb senare, förhoppningsvis ikväll om jag hinner annars imorgon. Ha en fin kväll om vi inte hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0