Torsdag

Torsdagar är alltid den jobbigaste dagen på hela veckan men jag överlevde den med. Starkt jobbat!  Gick skola till 4 och då snabbade jag mig hem för fotbollsträning i tältet. Kom lite sent, men hann inte pga att jag kom hem så sent från skolan. Man får ju ha lite överseende ibland. Annars så gjorde jag lite fysik eftersom att vi slapp fysiklektionen idag om vi läste några sidor och gjorde lite uppgifter. Värt! Då jobbade vi in matten så att imorgon slutar vi halv 3 istället för halv 4. Gillas stark! Dessutom fyller jag år :$ Komihåg att säga grattis fniss :$ Älskling klarade körkortet idag så GRATTIS GUBBEN! Du är så duktig. Verkar som om han hämtar upp mig och skjutsar mig till skolan hihi. Inte dåligt :$

Bjussar på en bild bara för att jag skriver så tråkiga inlägg hehe.. Nu ska jag läsa alla läsvärda bloggar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0