Saturday

Japp så var fredagen förbi och nu är det lördag. Igår kom Eddie och hämtade upp mig från skolan och sedan for vi och hyrde en film och sedan hem till mig för mat. Det var inte helt fel. Nu ska jag snart gå en sväng med Fanny och lämna igen någon film eller något sånt. Eddie for just hem, han har typ blivit sjuk :(:( Inte bra.. Precis när jag känner mig frisk och allt så blir han sjuk.. Aja inte mycket att göra åt.. Krya på dig älskling! ♥ Ikväll blir det i alla fall Emma och så tror jag Malin ville hänga på. Aja ser väl vad vi hittar på och sånt! Pussar på er

Bjussar på en bild från nyrårs på mig, Sara och Karin :)


Kommentarer
Postat av: elina

haha ellerhur ;) heta redan då ?? ;)

2010-01-23 @ 15:48:11
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0