Sammanfattning av helgen

I princip hela helgen har bestått av Eddie älskling. I fredags gick jag och hyrde lite filmer, så lagade vi mat och sånt. Sen på lördagen gick vi på hockey, stod med några av hans kompisar och så kom Saga och Fanny och joinade oss där ett tag. Sen for vi hem till mig och åt och sen såg vi någon familjefilm med mamma, pappa och ante. Därefter fick vi semlor. Smaskens! På kvällen skulle vi ge skräckis filmen ett till försök att se men den var lite för hemsk så vi stängde av :$. Hihi ne men den var bara sjuk, iaf det vi såg.. Idag for älsk hem vid halv 2 någon gång och sen dess har jag suttit vid datorn/gjort spanska läxa.. Nu ska jag gå och träffa Malin. Vet inte vad vi hittar på men det verkar bli en promenad någonstans och sen får vi se vad som händer. Har sovmorgon imorgon till 10.10. Inte helt fel att börja veckan med lite sovmorgon i alla fall. Sen så ska jag till tandläkaren imorgon.. Gillas inte.. Hoppas på INGA hål då! Jag gillar verkligen inte att gå till tandläkaren men jag har faktiskt aldrig haft något hål tidigare. Lite stolt är jag allt. Kan ju inte vara en sån gottegris i alla fall eller.. :$ Nej men hörrni nu ska jag gå och träffa Mallan Maliner Eriksson, vi får höras senare så att hon slipper vänta på mig så länge (hon klagar alltid på att jag kommer sent.. =$)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0