Helgen

På fredagkväll kom Eddie och sov över hos mig. Och i Lördags så firades jag haha. Farmor och farfar kunde inte komma nästa helg då jag egentligen fyller år så att då blev det kalas igår istället men det funka ju bra det med:) Fick kläder, parfym, pengar, böcker osv... Så tack! :) Sen så spelade vi spel, såg på tv, gick på stan, gick ut och gick och en massa annat. Idag så gick jag och eddie en bit och sen for jag till mormor och morfar en stund. Resten av dagen har spenderats vid datorn och så. Nu sitter jag och lyssnar på en massa The fray låtar. Sjukt bra är vad de är! Nu ska jag ta och göra mig en sån här smaskighet till middag. Vi hörs senare! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0