Hej på dig med!

Jobbigt läge... Hade skrivit ett jätte långt inlägg och plötsligt försvinner allt. Typsikt säger jag bara. I alla fall så börjar träningen om 10 min och jag kom hem för 5 min sedan. Lyckat! Jag hinner aldrig till träningen. Attans att vi ska sluta så sent på torsdagar och desamma gäller fredagar då jag också har träning. Blir tokig. Kanske var lika bra med tanke på att jag är förkyld men jag var ju så peppad. Kanske kan träna lite smått ikväll. Gym, Springa eller gå? Aja vi ser väl. Nu ska jag ta mig lite mat, sen blir det att äta en semla som mormor gjort till mig :$ och därefter ser vi vad jag gör. Kanske borde kolla på engelskaglosorna eftersom det ryktas förhör imorgon. Hoppas att vi slipper... Nu har jag inget mer vettigt att säga. Vi hörs senare!

Haha, tyckte att den här bilden var rätt kul. Kanske inte den finaste men man måste ju bjuda på sig själv också ibland... Förresten så saknar jag flickan på bilden :( Vi ses väl i alla fall på Söndag och förhoppningsvis träffas vi innan det också :]?


Kommentarer
Postat av: malin

miss u!! hoppas innan söndag, annars ses vi då:]

2010-01-28 @ 21:39:49
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0