Tell me something I don´t know

Sov över hos Eddie igår till idag. Vi satt uppe och såg jvm matchen som började tre och sedan så somnade vi ungefär vid sju. Sick! Vi vaknade vid 12 ungefär. Då kom Eddies bror och hans pappa in med frukost och god tårta. Mys! Sen så har resten av dagen spenderats med älsklingen. Det blev att äta tacos och ännu mer tårta. Sedan så blev det även en match i NHL. Förlorade så nu har jag suttit och nött NHL för att kunna få revanch imorgon. Får väl se hur det kommer att gå. Ska lägga mig tidigt ikväll för jag är så sjukt trött:$ Nej hörrni nu blir det att läsa lite bloggar.  Puss & Kram

♥Idag fyller älsklingen 18 år så grattis Eddie, hoppas att du får världens bästa födelsedag ♥

Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: malin

gullepluttar:$

2010-01-05 @ 17:59:12
URL: http://malinneriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, jag ser inte ut sådär irl, eller hur frida? :]

2010-01-06 @ 02:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0