Värdens finaste alla hjärtansdag med älskling!

Edvard sa ju att han hade en liten alla hjärtans dag överraskning. Hade absolut ingen aning om vad han hade hittat på riktigt. Igår vid tre tiden kom han och hämtade upp mig och sa att jag skulle ha med mig bikini, mysiga kläder osv. så for vi iväg och destinationen blev hotell aurum där han bokat hotellrum och middag och så fick vi vara på relaxavdelningen också så att det blev lite yacuzzi, ångbastu och vanlig bastu. Inte dåligt! Han gjorde verkligen alla ♥ dag till värdens bästa! Tack älskling♥ Älskar dig hur mycket som helst! Du är underbar gubben.

Blev inte mycket bilder tagna igår eftersom att jag lämnade mobilen på rummet och inte hade någon kamera med mig men i alla fall så var det verkligen hur mysigt som helst!!


Kommentarer
Postat av: sanna

så himla gulligt:):)!

2010-02-15 @ 17:01:32
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0