Tordag

Igår var jag med älsklingen. Hehe och han låste in sina nycklar i sin bil så att han fick sova över hos mig. Jag kalgar inte hihi! Det var lika mys som vanligt. I morse klev vi upp och gjorde oss klara och så tog vi en tidigare buss så att han skulle hinna eftersom att han började 9 idag. Resten av dagen har rullat på. En bra sammanfattning av dagen är ordet TRÖTT. Skulle kunna sova nu. Ska gå och fixa lita gympakläder och sen drar jag mig mot sängen tror jag faktiskt. Deppar, en massa engelskaglosor till imorgon och ett Kemiprov typ nästa onsdag. Kommer att bli plugg vilket jag inte ser fram emot direkt men det är bara att ta sig samman och plugga i alla fal.... Det enda positiva är att det snart är helg och att den är extra lång hihi. Ledig måndag också! Tackar och bockar för det. Imorgon pratade flickorna om att de ville till våran gammelgammla skola moröbackeskolan och fika. Vi ser väl hur det blir! Kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0