Är med älsklingen nu

Sitter här med älsklingen nu. Efter skolan for vi och gymmade lite och sedan for vi hem till mig. Håller på att hungraihjäl nu så att jag hoppas att maten blir klar snart. Det verkade som om det blir rätt god middag så;). Sen ikväll så kanske vi ska bada och sen blir det nog bara att ta det lugnt och se på hockey kanske någon film. Låter inte helt fel. Ni får ha en bra kväll! Pusshej!

Föresten så hade jag och Eddie 3 månader i onsdags men internet har inte funkat så jag skriver det nu istället ;)


Kommentarer
Postat av: Eddiboooi

love u <3

observera förresten att det bara är du som är snöig på bilden, wonder why? :]

2010-02-20 @ 16:43:52
Postat av: emma

grattis! :D

hihi och tack så mkt!<3

2010-02-22 @ 20:32:34
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0