360

Hallå i stugan, idag blev det att fota med Emil i morse. Malin kom till mig icg vi sminkade oss, fixade håret osv och var väääldigt seeega... Stackars Emil som fick vänta.. ;) Aja.. Hoppas i alla fall att bilderna blev bra. Förhoppningsvis hinner Emil rediegera bilderna till imorgon så när jag får bilder laddar jag nog upp dem här också. Nu ikväll for jag och Malin till 360 och gymmade. Det var ju gratis idag ocg igår.  Värt! Vi hade räääääätt roligt där kan jag säga :) Men det har man alltid med Malin så inget ovanligt med det. Sen väntade vi på hämtning på max ett tag, men nu är jag hemma. Ska städa undan lite på rummet och sen blir det att sova. Sovmorgon imorgon till 10.10. Härligt! Kyss

Världens bästa vän♥


Kommentarer
Postat av: malin

du är världens bästa vän<3

2010-02-28 @ 22:02:27
URL: http://malinneriksson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0