When I was walking

Från söndag till måndag var jag i södra med älsklingen. Sedan hämtade mamma och pappa upp mig därifrån och så åkte vi till farmor och farfar några dagar. Kom i alla fall hem igår kväll. Idag har haf gått på stan och letat halsband utan framgång. Vet inte vad jag ska ha på mig imrogon eller hur jag ska sminka mig. Får nog kanske bli något enkelt. Kvällen spenderades hos camilla. Blev pizza, hockey och hjälpte till lite till nyår. Duktigt! Ska snart gå och kolla vad jag kan ha på mig och packa upp väskan. Känner mig jätteduktig! Imorgon blir det som tradition att åka skridskor med en eller två andra familjer( om de är friska)  som vi gör varje år. Det ska bli skoj! Pussssssss


Kommentarer
Postat av: johanna

hitta på något snart???

2011-01-01 @ 21:08:05
URL: http://electricfeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0