Julafton

Har varit en riktigt mysig och bra jul. Mängder med god mat, trevligt humör, julfilmer och paket. Kan Inte klaga! Bara att tacka och bocka för alla fina klappar, jag måste nog ha varit snäll i år haha.  Ska snart bege mig mot sängen efter långa matcher mot lillebror min i hans nya spel kinect. Rikigt roligt, men lite jobbigt och varmt.. Man blir trött vill jag lova. Annars så försöker älsklingen min övertala mig att komma på söndag till södra, inte helt omöjligt, men vi får se hur det blir med det. Till veckan blir det även en sväng till A-jaur för att besöka farmor och farfar. Nej nu ska jag krypa ner i sängen och längta till resterna av julbordet när jag vaknar. Mums! Säger Godnatt Puss  ♥

Julafton år 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0