The mess I made

Efter skolan blev det stan med W och M och lite sånt. Sedan for jag till mormor och morfar och åt. Kvällen har spenderats med massor med julmys med bästaste E. Blev spela kort, se film och äta gott och dricka massa glögg. Vet inte hur mycket glögg vi tryckte... Ont i magen fick vi också men hjortronglöggen är så himla go! Jag förlorade i alla kortspel som man kunde förlora i men många goa skratt fick vi i alla fall. Kom hem för ett tag sedan och då myste jag vid tvn och sedan slutade det med datorn. Ska i alla fall snart göra mig klar och sedan blir det sängen som gäller. Imorgon har jag sovmorgon, svenskaredovisning och matte sedan slutar jag. Skönt! Puss


Kommentarer
Postat av: E

Puss gumman! Saknar dig redan! :)

2010-12-23 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0