Torsdag!

Igår pluggade jag gärnet för matteprovet som vi hade idag. Sista provet innan jul och hoppas verkligen att det gick bra! Nu har jag i alla fall i princip tagit jullov. Imorgon har jag bara en lektion, på måndag ska vi baka pepparkakor med klassen och lärarna vid lunch och sedan slutar vi och sedan på onsdag och då har vi bara nån enstaka lektion och sovmorgon. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på lördag blir det att fira lillebror lite i förtid för han fyller år den 23 så kanske inte så roligt att fira dagen innan julafton direkt. Farmor och farfar kommer i alla fall imorgon så det blir roligt att träffa dem. Just ja, efter skolan for jag och Johanna på core och sedan gick vi och åt på Dallas. Och ikväll var ju jag och mina fina klassbrudar + Johanna, på estetarnas lucia konsert. Det var mysigt! Ska snart städa rummet... Mot min vilja så klart. Sen vill jag vara uppe länge för jag vill se ph innan jag somnar hih. Allt för mig! Puss


Kan inte göra annat än tummen upp! Nu känns det som jullov och nu skiter jag i allting gällande skola!
Awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0