Söndag

Igår spenderades kvällen med Malin. Det var mysigt! Vi gick till ica och skulle hyra film, men hittade ingen bra och väldigt många var redan uthyrda så vi sket i det och såg en som jag hade hemma hos mig. Blev en film som heter Soraya M. Den var hemsk men ändå bra på något sätt. Idag vaknade jag väl vid 10 och jag funderar på en sväng på stan och kolla in mellandagsrean. Vet dock inte om jag orkar. Brukar vara så sjukt mycket folk och har alltid svårt att hitta någonting där, men kanske värt ett försök. Sedan ska jag nog packa. Åker nog till älsklingen idag och på måndag hämtar mamma och pappa upp mig och sedan åker vi till farmor och farfar och hälsar på. Det blir nog trevligt! kusinerna lär nog också vara där då. Nej nu måste jag skynda mig lite. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0