Looov

Äntligen är det jullov! Så efterlängtat är det. Idag efter skolan gick jag på stan med K och W en stund och sedan gick jag på körlektion. När jag kom hem gjorde jag några fasfrågor, dock inte speciellt många och kvällen har spenderats hos F med hon, S och C. Trevligt! Blev att dricka glögg, äta popcorn, se tv och spela spel. För att inte glömma att jag har fått träningsvärk i magen av alla skratt. Bara två dagar kvar till julafton. Helt sjukt vad tiden gått fort. Snart nyår och jag har ingenting att ha på mig. Måste in på stan och leta gärnet! Kan även passa på att slänga in ett grattis till lillebror som fyller år imorgon. Allt för mig! Puss


I brist på annat! HAHA God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0